Αρχική » Προεκλογική καμπάνια σε 80 χώρες για τον Άδωνι

Προεκλογική καμπάνια σε 80 χώρες για τον Άδωνι

Από News Room
1 λ. ανάγνωσης

Το τόλμησε και το πέτυχε ο Αδωνις Γεωργιάδης. Το στοίχημα με το ολόγραμμα και την ταυτόχρονη παρουσία του σε τρία σημεία στέφθηκε με επιτυχία την περασμένη βδομάδα. Η μία αίθουσα ήταν στο Ψυχικό, η δεύτερη στο Μαρούσι και η τρίτη στο Γαλάτσι, με τον ίδιο να σχολιάζει ότι «η τεχνολογία μπορεί να αλλάξει τα πάντα».

Η κίνηση του Άδωνι Γεωργιάδη να χρησιμοποιήσει για πρώτη φορά την τεχνολογία των ολογραμμάτων στην προεκλογική μάχη εμφανιζόμενος σε τρεις παράλληλες κομματικές εκδηλώσεις θα αναδειχθεί ως παγκόσμιο παράδειγμα από τη βρετανική εταιρεία που ανέπτυξε τη συγκεκριμένη τεχνολογία.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η HYPERVSN, μία startup με έδρα το Λονδίνο στην οποία έχουν εισέλθει ως επενδυτές ηχηρά ονόματα όπως ο Ρίτσαρντ Μπράνσον και ο Μαρκ Κιούμπαν ενημέρωσε τους κ.κ. Γιώργο Γιαννακάκο και Ηλία Παπακωνσταντίνου της FFP Group, τους ανθρώπους που διοργάνωσαν την εκδήλωση, ότι σκοπεύει να αναδείξει την περίπτωση ως «case of excellence» και στις 80 χώρες που σήμερα δραστηριοποιείται.

ΜΠΟΡΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ

To ΕΧΙΤ-POLL.GR είναι μια ιστοσελίδα που δημιουργήθηκε για να συγκεντρώνει όλες τις δημοσκοπήσεις, αλλά και τα νέα των υποψηφίων βουλευτών και των κομμάτων ενόψει των βουλευτικών εκλογών του 2023.

Copyright © 2023 exit-poll.gr

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι συμφωνείτε με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Διαβάστε περισσότερα